Thursday 30 June 2011

Ego-T Rokok Elektronik Terbaik


Kami menawarkan harga yang terbaik dan berpatutan untuk rokok elektronik EGO-T. Harga diatas adalah untuk pakej seperti berikut:

1. 2 unit bateri berkapasiti 1100 maH
2. 2 unit Atomizer
3. 5 unit tank yang telah di isi e-liquid oleh pengilang (boleh di isi semula)
4. 1 unit Kabel USB
5. 1 unit Charger dinding
6. 1 unit pouch
7. 1 English manual

Harga: RM200  free poslaju

Waranti untuk bateri - 3 bulan
Tiada waranti untuk atomizer kerana ianya mudah rosak sekiranya tidak digunakan dengan betul. Mengikut pengilang atomizer untuk Ego-T boleh bertahan sebanyak 75,000 hembusan. Kebanyakkan kerosakan disebabkan oleh  kekeringan cecair (e-liquid) atomizer akan terbakar dan juga terlalu overflow. Penyelengaraan hendaklah dijalan secara berkala agar atomizer digunakan untuk tempoh semaksimum yang mungkin.

Kelebihan Ego-T:

1. Bateri berkeupayaan tinggi - 1100mah. Boleh bertahan sehingga 1-2 hari sekiranya digunakan secara normal. Untuk penggunaan terus menerus dianggarkan selama 7-8 jam. Mengikut pengilang jangka hayat bateri ini boleh bertahan sebanyak 300 kali pengecasan. (300 x 2hari sekali = 600 hari, hampir 2 tahun) Anda perlu ingat anda ada 2 bateri, jadi yang terbaik oleh gilir-gilirkan. Bateri untuk ego juga dilengkapi microcip agar bateri tidak terlebih caj dan juga boleh ditutup buka (on/off) dengan lima kali butang ditekan dalam masa 2 saat, lampu akan berkelip - ciri keselamat ini untuk mengelakkan dari tertekan secara tidak sengaja semasa diletakkan didalam poket baju atau seluar dan juga oleh kanak-kanak. (mengelakkan atomizer terbakar)

2. Mempunyai tank yang besar, kalau tak salah saya 1.8ml. Rasanya bawa satu tank pun sudah memadai untuk 8 jam waktu bekerja. Tangki(tank) ini senang di isi semula dan tidak memerlukan picagari. Ianya transparent senang untuk lihat kuantiti yang tinggal. Cecair e-liquid juga tidak akan keluar ke mulut, ini adalah kelebihan design tank ini. Sekiranya anda pernah menggunakan rokok e-health anda akan paham maksud saya.

3. Atomizer jenis yang direka sukar untuk kalis bocor, e-liquid tidak akan meleleh keluar. Ia juga tidak menggunakan sebarang kapas, sponge yang biasa dilihat untuk sistem rokok elektronik yang lain seperti Ego, joye 510 dll. Jadi sekiranya e-liquid kering maka tidak akan mengeluar bau hangit yang tidak menyenangkan.

4. Wap (vapor) yang dikeluarkan pon sangat memuaskan. Senang cerita berkepol-kepol dan meriah sekali. Kenikmatan menghisap rokok semakin bertambah bila perasa e-liquid kena dengan citarasa penghisap lagi lah syok. Terbaiklah.

No comments:

Post a Comment